Milyen egy jó szerviz?

Milyen egy jó szerviz?

Gyors

Vagyis igyekszik a lehető legrövidebb időn belül megoldani a rábízott hiba javítását.

Gondos és precíz

Nem csak arra a hibára figyel, amit a vevő jelzett, de észre veszi azt a hibát, vagy később hibát okozó jelenséget is, amire a vevő nem gondolt.
Ezekre is megoldást ajánl, amit a vevővel egyeztet.
A hibák megelőzése olcsóbb, mint azok javítása!
Munkája során úgy jár el, mintha magának csinálná a javítást. Nem csak látszat munkát végez.

A vevő érdekeit szolgálja

A jó szerviz célja, hogy segítsen. Olyan megoldást kínáljon a probléma orvoslására, ami a vevőnek gazdaságos és jó megoldást jelent.
Ha nem tud ilyet, azt is őszintén elmondja, és nem rángatja bele a vevőt olyan megoldásokba, amellyel az csak rosszul járhat.

A vevő helyett is gondolkozik

Egy jól felkészült szakember az esetek 98%-ában számos jobb megoldást tud, mint amire a vevő gondol.
A jó szervizestől elvárható, hogy gondolkodjék a vevő helyett.
Olyan általa ismert szempontokat is figyelembe vegyen a javasolt javítás kigondolása során, amire a vevő nem is gondolt.
A vevő azért jött, hogy valódi segítséget kapjon. Nem pedig azért, hogy „valamire” elköltse a pénzét.

Garanciát vállal a munkájára

Bárki hibázhat, egy szerviz is. Emberek vagyunk. Az azonban nem mindegy, hogy mi történik akkor, ha a szerviz hibázik.
Ekkor bizony helyt kell állnia. Nem varrhatja a dolgot a vevő nyakába.
Nem tárhatja szét a kezét és tehet úgy, mintha mi sem történt volna.

Mi, a LAPPA Computernél ezt gondoljuk a szerviz feladatának.

Ha Ön is így gondolja, számítógéppel kapcsolatos problémái orvoslására forduljon hozzánk bizalommal!

 

Vélemény, hozzászólás?

Share This