Gyorsulj fel! Dobd ki a fékeket!

Amikor kezdtük a vállalkozást (1994), még nem volt szélessávú Internet. A cégek zöme nem e-mailt használt.

Levélben jöttek az ajánlatkérések és mentek az ajánlatok. A sürgősebbek faxon. Ekkor még két-három napunk volt egy ajánlat elküldésére.

ladasamara

Hol vagyunk ma ettől?

Ha délelőtt érkezik egy e-mail, három órán belül reagálni kell az ügyfél felé ahhoz, hogy érezze, profi céggel van dolga.

Ha gyorsan visszajelzek, akkor van esélyem arra, hogy kapjak néhány órát, esetleg egy napot az ajánlat elkészítésére.

Ma már létfontosságú, hogy minél gyorsabban reagáljunk.

Pörögnie kell a kommunikációs áramlásnak ahhoz, hogy igazán esélyünk legyen.

octavia

Minden cégvezető vágya, hogy növelje cége bevételeit.

A legtöbb cég a pénzügyi válság kicsúcsosodása óta visszafogta fejlesztési kiadásait.

Koplaltatták a céget a túlélés érdekében.

Mára pedig egészen elavult, lassú számítógépekkel próbálják pörgetni az áramlást..

A lassú gépek lassú tempót, és sok váratlan fennakadást, leállást eredményeznek.

A koplalás (takarékoskodás) egyre nagyobb veszélybe sodorja a cég versenyképességét. Egyre inkább lassítja a cég áramlásait.

 

A válságnak vége, a cégek mégis úgy viselkednek, mintha még a válság mélyén volnánk.

Kivárnak a-helyett, hogy erősítenék az áramlásaikat.

Pedig mindenki tudja, hogy a cég reagálási sebessége, az értékesítők aktivitása, a különféle posztok pörgési sebessége, a termelés tempója, mind erőteljesen limitálja a bevételeket.

 

Mikor néztél rá utoljára a céged folyamataira azzal a nézőponttal, hogy mennyi bennük a felesleges, tétlen idő?

Az idő = pénz!

Vajon mire megy el a drága idő a cégedben?

Mennyi időt fizetsz ki a dolgozóknak úgy, hogy az nem pénzt termel?

Vajon hányszor és hol akad el az áramlás? Vagy ki sem alakul?

 

Jó indikátor, hogy mit tesznek a dolgozók egy elakadás során?

Beindul az egymásra várás és az egymásra mutogatás, vagy megoldják gyorsan „kézzel” a dolgokat, biztosíva azzal a folyamatos áramlást?

Vajon mit várhat a cégvezető akkor, ha az informatika nem motorként, gyors ütemet diktáló metronómként működik, hanem éppen hogy megakasztja az áramlást?

 

A szokás nagy úr!

E-közben új  világ köszöntött ránk.

Nekünk kell a vevőkhöz mennünk, nem elég várni, hogy ők jöjjenek!

Nekünk kell kezdeményeznünk. Nem elég reagálni a beérkező igényekre!

A mi dolgunk az, hogy mozgást vigyünk a piacunkba.

Ma csak az tud talpon maradni, fejlődni és terjeszkedni, aki képes mozgást vinni a piacára, és képes a mozgást a saját értékesítési csatornái felé irányítani!

Proaktív világba léptünk, ahol a vevők ultra lustákká, “alvó bábokká” váltak. A válság alatt hozzá szoktak a kiváráshoz, ahhoz, hogy mozdulatlanul várják a sült galambot.

Nekünk e körülmények közt kell eredményre jutnunk.

Az pedig nem megy másként, csak éles, kifent fegyverekkel (termelőeszközök), edzett, gyors harcosokkal (értékesítők és gyártók, kiszolgálók).

 

Ebben a világban is győztes lehet bárki, ha hatékonyan megszervezett folyamatokkal, gyors tempót biztosító vasakon, célravezető szoftverekkel, hadra fogott emberekkel, na és jó termékekkel, szolgáltatásokkal indul csatába.

 

Gyorsan kezd el felújítani az eszközeidet!

Aztán pedig kezd el sokkal jobban megszervezni először a vevőszerzést, aztán az értékesítést, majd pedig a kiszolgálást.

Vegyél ki minden feleslegesen elmúló időt ezekből a folyamatokból.

IDŐ = PÉNZ

 

Ebben tudunk segíteni neked.

 

LAPPA Computer,

A hatékony cégek informatikai hátterének szállítója.

Share This